вівторок, 6 квітня 2010 р.

Для чого нам школа?

Рідна школа. Скільки пов’язано в житті з тобою. Перша цигарка, перша дискотека, перший розбитий ніс. А часом, в перервах між іграми в "тіф" та розбиванням вікон, ми навіть вчилися.

Залишу ліричні роздуми і почну по суті. За освітою я педагог, декілька років працював у освітньому закладі і багато часу проводив викладаючи профілактичні заняття для старшокласників. І ось що я спостеріг. Наша рідна система освіти — це один із тих деструктивних органів, які вбивають в підростаючому поколінні все прекрасне.

Ні, я не говорю про тих тружеників, які в поті чола свого намагаються навчити і виховати. Я про всю систему разом. Нажаль, але в більшості вона деструктивна. Так, школа дає певні знання. Але погодьтеся, багато з них ніколи не пригодяться в житті. А те, що в житті необхідно, школярі здобувають на вулиці. Часом, наробивши дуже багато помилок.

Ось про що школа НЕ вчить:

• Яку мати професію?

• Як створити сім’ю?

• Якою є моя ціль життя?

• Як зароблять гроші?

• Як співпрацювати в колективі?

• Як любити фізичну та інтелектуальну працю?

• Школа не враховує індивідуальність, а всіх підганяє під один рівень

І ще одне. Нажаль, але більшість вчителів в школі — це теоретики, які вміють вчити, але ніколи не реалізовували свої знання на практиці. Максимум, це шкільна лабораторія чи майстерня. Тому і виховують вони теж теоретиків, які годяться бути лише найманими працівниками на заводах та держ. підприємствах. Якщо я не правий, то почитайте книги, наприклад, Роберта Кіосакі або інших відомих та розумних людей. Вони вам скажуть те ж саме.

Немає коментарів:

Дописати коментар